Mlade ambasadorke medkulturnega dialoga iz OŠ Ob Dravinji

O_Ob_Dravinji_skupaj Medium»V projektu Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga mi je všeč spoznavanje novih kultur in navezovanje stikov z vrstniki iz tujih držav. Različne kulture bi morali sprejemati, saj to širi naša obzorja in nam pomaga sprejemati drugačnost.« (Sara)

»Zame je medkulturni dialog spoznavanje novih ljudi, njihove kulture, običajev… V projektu MAMD mi je všeč, da lahko komuniciraš z ostalimi sovrstniki in jih spoznaš.« (Tamara)

»Zanimivo mi je spoznavati druge kulture… Zame je medkulturni dialog, da si dopisujem z nekom, ki je iz druge države, da ga bolje spoznam.« (Ivana)

»Različne ljudi bi morali sprejemati, ker smo vsi različni in imamo zato tudi različne karakterje. Svojim sovrstnicam in sovrstnikom bi sporočila, da ne smejo vnaprej predvidevati in si ustvariti mnenja, preden ljudi spoznajo. Tudi v različnih se skriva dober karakter in prijaznost.« (Brina)

»V projektu Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga mi je najbolj všeč, da lahko spoznavam nove kulture, jezike in predvsem zanimive posebnosti narodov. Všeč mi je sodelovanje z vrstniki iz drugih držav.« (Špela)

»Podpiram vse kulture, vsaka ima svoj namen. Vsaka ima tudi različen pomen in dobre »posledice« v družbi. Moje sporočilo sovrstnicam in sovrstnikom glede sprejemanja drugih kultur je, da smo na koncu koncev vsi ljudje in da se moramo med seboj sprejemati, takšni kot smo, da ne delamo razlik med seboj ter se ne obsojamo.« (Arijana)

»Pri projektu Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga mi je všeč, da lahko spoznavamo različne kulture in spoznamo nove prijatelje iz različnih kultur.« (Vanessa)

»Medkulturni dialog je po mojem mnenju najboljši način povezovanja in spoznavanja med mladimi v različnih državah in kulturah.« (Maša)

 

Za koordinacijo projekta MAMD je na OŠ Ob Dravinji skrbela učiteljica Katja Holobar, ki je prav tako delila svoje mnenje o projektu in medkulturnosti:

 

Katja_Holobar (Small)»Naša šola je v projektu MAMD sodelovala z namenom oblikovati varno in strpno šolsko okolje, v katerem naše učence_ke lahko vzgajamo v duhu sprejemanja različnosti. Želimo, da učenci_ke razvijejo odklonilni odnos do družbeno nesprejemljivih vedenjskih oblik in diskriminacije vseh vrst.
Na šoli imamo veliko otrok, ki prihajajo iz tujejezičnega okolja in opažamo, da so delavnice, ki smo jih izvedli v okviru projekta MAMD, pripomogle k večji strpnosti in sprejemanju kot tudi k uspešnejšemu postopku integracije omenjenih otrok v šolsko okolje. V prihodnje bi si želeli_e še več takšnega sodelovanja, saj so bile delavnice izvedene kvalitetno, strokovno in korektno in so absolutno dosegle svoj namen.«

 

Projekt Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga je v letih 2014 in 2015 izvajan s strani Mladinskega sveta Občine Slovenske Konjice in sofinanciran s strani Finančnega mehanizma EGP in Finančnega mehanizma Norveške.